Hungriga efter babysim

Det gick som vanligt bara bra på babygymmet idag och instruktören berömde Ludwig för att han var så stark :-)
och det är han verkligen.

Ludwig blev jättehungrig efteråt så det var bara för mig att amma. Hittils har han klarat sig utan mat tills vi kommit hem igen men det går ju åt en massa energi av att bada.
Jag blev också superhungrig och av bara farten slukade jag typ en halv limpa nya Pågen Rasken, älskar den här nya sorten med fullkornsråg, vete, havre, solrosfrön , linfrö och surdeg- extra gott att rosta såklart. Prova vettja :-)


Postat av: alexandra

Köpte den också för ett tag sedan, men kände inte att den var så annorlunda? kanske den är=)

2010-04-10 @ 15:42:17
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: alexandra

hihi=) de rasker vi har köpt brukar alltid vara färska. Dock så köper jag bara, eller försöker iaf när jag köper bröd, köpa dagsfärskt. Gräver man längst bak finner man=P kram

2010-04-10 @ 16:17:39
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: sofia

rasken är e klassiker och alltid lika god :)

2010-04-10 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: