Bye bye påsk(pynt)

Här hemma har det påsk-pyntats lite lagom mycket enligt mig och påsk-fint har vi haft det med påskris och tulpaner i vardagsrummet samt några påskägg. Men allt är nu bortplockat och tulpanerna såg lite lessna ut så de lsängde jag igår.

 Samt två krukor med tête à tête står i vardagsrummet och dom fick vi fick av mormor & morfar när de var här sist.
I Elwiras rum ställde jag också en kruka med mini- påskliljorna samt en liten söt kanna med videung, älskar videung, så mysigt :-) en liten kanin med rosa kjol och strass hänger där och dinglar med.

Låter det nog vara såhär "påskpyntat" ett tag till i hennes fönster.
kanin-lampan och maileg kaninen ska jag däremot inte plocka bort, för de "bor" där året runt, ja förutom maileg kaninen då som Elwira leker lite med mellan varven.

kaninlampan matchade fint med påskpyntet i lillans rum :-)

(fotar med mobilen)

Postat av: Designing good life - Sarah

Trevligt med lite blommor kvar. Tulpaner är en favorit hemma hos oss så det får bli lite nya nu i veckan som inte är gula!

2010-04-06 @ 08:54:27
URL: http://www.designinggoodlife.se
Postat av: Kristine

Hos mig åker också påsken bort! Hoppas du haft en trevlig påsk. Back to reality. Kram

2010-04-06 @ 09:43:01
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Vilken storlek är det på Maileg-kaninen?

2010-04-06 @ 11:52:14
Postat av: Erika svarar:

jojo: Det är mellanstorleken (ca 52 cm) bra storlek tycker jag.

2010-04-06 @ 12:02:26
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: