Väcker ett begär...

Jag får ett starkt vill ha begär när jag ser dessa snygga kilklackar från vagabond! jag vill ha ett par praktiska skor som både är sköna, snygga och moderna i höst och dessa har alla rätt! och i skinn dessutom (är ett måste i mina ögon)
Dom här skulle vara perfekta att ha som vardags slit o släng skor- eller hur? mmm dessa skulle jag nog spatsera runt i som ett par gympadojor för kilklackar är väldigt bekvämt.
Det andra paret ser också riktigt snygga ut och även de är i skinn, ett par skor som fungerar i många år utan att bli omoderna i första taget. Även dessa är i skinn. Jag vill prova höstskor- nu


Nilson

Postat av: Josefine

Snygga och lagom i höst!

2009-09-15 @ 12:58:20
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag älskar det vänstra paret, ska kolla in i butik

2009-09-15 @ 15:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: