Underbar höstdag med Idol som avslut

Idag har jag fått en massa ärenden gjorda som jag skjutit upp och även shoppas lite smått och gott samt nödvändigheter på stan och bland annat sådant som jag vill ha med i BB väskan.
Vi gick bägge idag och hämtade Elwira på förskolan och det var så skönt att promenera i solskenet och känna värmen trots att det blåste rätt mycket. Fler sådana här fina höstdagar tack :-)


Dammsugit, moppat golv och städat här hemma har vi också fått gjort samt rengjort avlopp, väldigt mysigt ;-) Så nu är det rent och fräscht här hemma och det går ju så mycket smidigare när man hjälp åt med allt.  
Det känns fortfarande lite smått oavat när Elwira är på förskolan och både jag och M är hemma ett tag bara han och jag, idag pratade vi en massa om bebisen och hur vi tror det kommer att bli osv, väldigt mysigt att bara sitta och prata ett tag för oss själva.

Jag har varit igång sedan i morse och donat så nu har jag väldigt svårt att sitta still, funderar på att slänga in en tvätt i maskinen nu när jag ändå är uppe i varv. Lillans väska ska packas också, för i morgon ska de på utflykt igen.  Men när idol börjar ska jag ta det lungt med M och sitta och slappa och komma i säng tidigt ikväll.

Trevlig kväll!


Postat av: emily

ojoj du har verkligen hållt igång :) hoppas du kan slappna av sen :) kram

2009-09-09 @ 20:16:07
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vad duktiga ni har varit - härligt att få gjort så mycket - mys nu ikväll!

2009-09-09 @ 20:51:33
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: