Tradera

Igår la jag upp lite saker på tradera, jag borde rensa och sälja mer men det är ju så trist att fota och lägga upp allt så jag får väl köra lite i taget. Har bla ett par helt nya adidas sneakers ute där nu. 
M:s datorväska från Crumpler som han knappt fick användning för eftersom han sålde sin laptop bara någon vecka efter han köpt den har jag också lagt ut åt han. Spana in HÄR

Postat av: Ingela

Jag ska också börja "använda" Tradera tänkte jag. Både för köp och för sälj.



Hittade en overall (+ lite annat) från Reima på 50% rea idag i en affär! Mer om det på bloggen lite senare.



Sv: nej att inte unna sig något gott är ju jättetråkigt, det MÅSTE man ju få göra :-) Jag tänkte göra lite godis själv och sedan välja t.ex. glass utan tillsatser. Ex. tror jag Häagen-Dazs har en jordgubbsglass utan en massa skräp. När David åker till NY ska han köpa glassmaskintillbehör till vår Kitchen Aid. Gissa om vi kommer göra egen glass?! :-D

2009-09-25 @ 12:45:58
URL: http://lifeofingela.blogspot.com
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Tradera länken funkar inte :(

2009-09-25 @ 18:56:44
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Theresa

jag använder tradera till och från, nu skulle jag behöva sälja massor som är urvuxet.. nåt särskilt du söker?? Har en massa fina skor.. hoppas det blir en kille ; )

2009-09-26 @ 18:09:47
Postat av: Erika

Theresa: Just nu är jag mest intresserad av vinterskor och kanske en extra overall till förskolan :)

2009-09-26 @ 19:08:57
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Theresa

har mailat

2009-09-27 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: