Snart mammaledig

Redan söndag och dagarna rullar på ännu snabbare än vanligt just nu tycker jag. Ska jobba några timmar i dag och det blir den sista söndagen på ett tag sedan, jobbar fram till Tisdag nästa vecka men sedan ska jag gå på mammaledighet. Ska bli skönt att förhoppningsvis få vara hemma några dagar innan bebisen anländer, men jag tror h*n kommer så jag hinner vara helt ledig någon eller några dagar. Blr då exakt en vecka innan bf när jag går på mammaledighet, så jag har väl jobbat in i det sista mer eller mindre och det har känts helbra men jag längtar nu till att få invänta bebis i lugn och ro.

Nu ska jag ägna tiden åt Elwira och M innan jag sticker till jobbet. Ha en riktigt trevlig söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: