Agda 95

Hallå hallå! Känner mig som Agda 95 år i dag, ja jag har sådan ryggvärk idag och vet inte riktigt vilken position jag ska inta, men det gör mest ont när jag står.
Försöker att inte lyfta Elwira så mycket idag och bara ta det lungt, blir inte så mycket bus och stoj idag utan mest sittandes med en massa böcker.
Känner mig som en riktig pensionär idag med min onda rygg. Är inte van vid att ha ont i ryggen för jag har inga problem med den i vanliga fall, men nu är det ingen härlig känsla direkt.
Ett besök hos en massör skulle inte sitta helt fel just nu! synd att det är helg och att allt är stängt. Får be M om lite massage senare.
 För övrigt känner jag mig smidig i kroppen och känner mig egentligen inte alls höggravid. Kommer ihåg att jag sa dagen innan hon föddes att "nu känner jag mig gravid"

Nu ska jag gå och hämta en ny bok och sätta mig med Elwira en stund innan lunchen. Trevlig helg!


Postat av: Therese

inte 95 ännu :) hoppas ni får en fin lördag. kram

2009-09-26 @ 16:11:57
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: *Laminie*

Jag skrev lite om dig i min blogg, jag hoppas att det var okej? :-)

2009-09-26 @ 17:00:59
URL: http://www.laminie.bloggplatsen.se
Postat av: NiNNa

hej...hoppas du känner dig bättre i ryggen nu iallafall om den lille vill titta ut. Kanske lite nära inpå din förlossning men tänkte bara ge ett tips om axelsons SPA i Gallerian, stockholm. De ger massage till gravida på en bänk med hål för magen =) väldigt uppskattat hod dem som kommer. Ta hand om dig =)

2009-09-28 @ 13:52:37
URL: http://www.vildovacker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: