Godmorgon lillördag!

Godmorgon!

Känns som vi fått en riktigt bra start på dagen idag och jag känner mig myckt friskare idag även fast febern sitter i och känner mig ganska svettig så jag ska försöka vila och bara ta det lungt med lille Ludwig idag. Kanske somnar han så jag får tid att börja läsa min nya bok Elsas mode som Sofie Fahrman har skrivit som legat oläst sedan den kom ut för ungefär en vecka sedan.
Ett besök till BVC ska jag dock orka med, är ju inte så långt att gå så jag tror inte jag blir sämre utav det precis och lite frisk luft skadar inte.

Nu vill Ludwig ha frukost nummer 2 så jag ska slå på tv.n och sätta mig i soffan nu.

Hoppas ni får en riktigt bra "lill-lördag" idag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: