GoD MoRgOn!

Godmorgon!

Blev sent i natt för min lille man ville inte somna före tolv och vi kom nog i säng vid två tiden ungefär. Är dock inte så trött, men det kommer nog senare. kanske blir en kaffe kopp i dag, och det dricks bara vid "nödfall". Det går inte att bara lägga sig i sängen när man har två små så då får det helt enkelt bli kaffe :-)
Tycker egentligen inte det är speciellt gott och så får man ju gula tänder, men mina tänder är endå inte blekta nu på evigheter så det känns som just det kvittar.
Gillar heller egentligen inte dricka kaffe när jag ammar, men en kopp då och då skadar ju inte.

nej nu ska jag gå och passa på och äta frukost nu när Ludwig ligger mätt och nöjd i sitt gym!

Önskar en trevlig Tisdag!

Postat av: Carolina

Kaffe är väldigt bra att ha ibland, speciellt när man har småbarn! ;)

2009-11-10 @ 10:20:26
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: