Not my day

Jag skulle jobba ett par timmar i dag men det gick inte alls som jag ville. Fick tillbaka yrseln idag och höll på att svimma ett flertal gånger, så det gick inte att vara kvar så jag fick gå hem tyvärr.
Åt lite när jag kom hem, slängde mig i sängen och har sovit flera timmar idag mitt på dagen. Nej idag har inte varit min dag direkt.
Jag som mått som en prima ballerina sista tiden nu och så kommer en sån här dag, nää inget roligt alls!
Har tagit det lungt,vilat och ätit en massa. En promenad med M och Elwira tog vi lite senare och det var så skönt ute.

Nu är jag sjukligt trött (igen) så det blir en tidigt kväll för mig. I morgon är det en ny dag och jag längtar för den här dagen kunde jag hoppat över helt.

Kramar!


Postat av: Ulrika

Hoppas att du mar bättre snart! Jag har ocksa haft en skit dag, i alla fall till att börja med. Hoppas vi bada far en bättre dag imorgon.

2009-05-02 @ 22:05:09
Postat av: Rebecka

Hoppas du mår bättre imorgon!P&K

2009-05-02 @ 22:20:20
URL: http://brunettbeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: