Noa Noa från M

Den här toppen fick jag av M häromdagen och kommer från märket Noa Noa. När jag först plockade upp den så rynkade jag lite på näsan i smyg för färgen tyckte jag först såg lite svår ut.
Men modellen tyckte jag om direkt och nu har jag provat den nyss och den var mycket finare på och färgen passade jag rätt så bra i trots allt  tyckte jag.
Lite mer sommar och solbränna så blir den nog extra snygg. Men jag får passa på att  använda den nu för den är i min vanliga storlek, annars får den plockas fram nästa sommar.
Passade även på att prova min snygga jeanskjol från asos mamma kollektion och jag gillar den skarpt mest för att den inte ser ut som en typisk mamma kjol.

Blev glad att han köpt något till mig trots att han vet att jag helst väljer och köper mina kläder själv och jag är helnöjd, trots att jag först inte trodde det riktigt var min färg.

Toppen från Noa Noa fick jag i present från M & kjolen är en mamma kjol från asos

Postat av: Josefine

Du var jättefin i den!

2009-05-18 @ 13:52:03
Postat av: ullisar

supersnygg kjol! kul att se den på.

2009-05-19 @ 14:27:58
URL: http://ullrika.se
Postat av: Erika

ulrika: Tack! kommer inte in på din sida =(

2009-05-19 @ 21:51:23
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: