Mysfredag & glass

Ja idag har vi en riktig mysfredag jag, Elwira och M så skönt att bara vara med de jag älskar mest. Jag har dock varit riktigt graviditetstrött hela förmiddagen men har proppat i mig järntabletter, mat och frukt ända sedan i morse samt att jag sov en stund på förmiddagen när lillan också gjorde det och NU börjat jag äntligen känna mig normal i kropp och knopp igen, skönt!
Det är fortfarande ingen sol här utan mest mulet, lite trist faktiskt. Vi hade tänkt att bege oss ut snart och jag ska passa på att köpa ett lass med glass tills ikväll =) Jag är galet förtjust i glass och favoritstället är smultronstället som ligger i Söderköping en liten bit utanför Norrköping, där har dom underbart god glass i alla prisklasser och det är svårt att välja ifrån deras glassmeny! Jag hoppas verkligen vi får tillfaller att åka dit i sommar.
Jag minns när jag var yngre och jag och en kompis brukade cykla dit var och varannan dag på somrarna då hon inte bodde så jättelångt ifrån smultronstället.  Om ni någon gång är i krokarna och gillar glass (vem gör det inte=) så kan jag rekommendera det mysiga stället som ligger vid göta kanal. 

Trevlig helg!

Postat av: Nina - Glamourmamman

Jag har också käkat glass idag, mums! Men nu tänkte jag ut i spåret och förbränna det ;-)

Såg att du hade vunnit hos Engla, grattis!

Ha en härlig fredag! Kram!

2009-05-22 @ 15:31:52
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Åh jag älskar glassen på Smultronstället! Vi bor ju i Lkpg så det blir ett par utflykter varje sommar, har dock inte haft årets premiär än...Måste bli snart!

Hoppas ni får en fin dag!

2009-05-24 @ 10:33:18
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: