Godnatt!

Har varit sjukligt trött hela dagen både på jobbet och hemma idag och trott att jag ska somna stående flera gånger. Har dessutom haft en gnagande huvudvärk som inte velat släppt. Jag äter tätt emellan måltidena och även järntillskott men idag har verkligen inget hjälpt.
Så nu har jag tagit en skön dusch och borstat tänderna och ska hoppa i säng alldeles strax. Inte alls likt mig att kunna sova såhär tidigt bara en stund efter att Elwira somnat.
Elwira har föressten börjat med något nytt,  alltid förut när vi lagt henne så har hon somnat på direkten men nu kan hon ligga och "prata" med sitt favorit gosedjur giraffen och grejja runt i sängen och ligga på rygg och leka med en trä leksak med bjällror som sitter fast längst upp vid kanten på spjälsängen och så håller hon på så i 30 min innan hon somnar :)
Nu ska jag masa mig till sängen och sova så jag verkligen är ut vilad tills imorgon. Jag vill ju bara vara pigg och glad!

Natti natti!

sjukligt trött just nu...

Postat av: Therese

Känner igen det där med tröttheten från min egen graviditet, men alla åkommer i världen är nog värt mödan:) Resultatet är ju oslagbart.

Jag har funderat på en grej inför mammablogg galan. Jag tror jag ska avboka min frisörtid oh göra det här hemma på morgonen istället innan jag åker. Vill du ändå ha kvar din tid? Hur går det med klänningsletandet? :)

2009-05-24 @ 12:56:34
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: