Godmorgon Torsdag!

Godmorgon! I natt har jag drömt konstiga drömmar men bara roliga och knasiga dock.
Jag drömde samma dröm som jag gjorde för ett tag sedan att när jag kom in i Elwiras rum så låg hon inte i spjälsängen och jag trodde M redan hade tagit upp henne, men sen så såg jag att hon satt uppe på skönbordet på översta hyllan och satt och fnissade! hihi

Har precis avslutat frukosten som var ungefär som den brukar, förutom jordgubbarna- vi köpte hem igår och det är ju så gott, även fast det inte är Svenska gubbar som säljs ännu.

Frukost är så gott och det är så lätt att få till en god och enkel frukost, det behöver inte något vara avancerat. Pannkakor, bacon och sådant känns inte riktigt som frukost för mig, men vaknar jag lite senare så till brunch ja då är det ok.
Ska det vara lite lyxigare frulle så kör jag på nybakat bröd och ägg, flera sorters pålägg, ja den listan kan jag nog rabbla på i evigheter, det finns så mycket gott.
Att frukosten är dagens viktigaste mål tror jag stenhårt på, för jag fungerar inte alls om jag inte äter då,jag får lätt huvudvärk och blir mycket tröttare så det är bra det att jag tycker om att äta på morgonen

Kiwi, melon, jordgubbar, färskpressad apelsin juice, leverpastejsmörgåsar med gurka, fil med olika sorters flingor,frön, musli,russin och banan.

Postat av: Matilda 18år & mamma till mercedes

ser jättegott ut! jag klarar dock inte av att äta när jag vaknat ;) måste vänta några timmar innan jag äter frukost för annars blir det som att tugga papper - vad jag än äter ;S

men åååh så gott det hade varit med jordgubbar!

2009-05-14 @ 09:36:22
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Matilda 18år & mamma till mercedes

kan hålla med dig om att de svenska är mycket godare =)

tack detsamma!

2009-05-14 @ 09:49:45
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vad lyxigt o gott det ser ut.Min stackars pannkaka ser lite vek ut haha.Kramar

2009-05-14 @ 10:52:40
URL: http://brunettbeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: