Frisörbesök, spöregn och inbjudan

Skönt det var att få utväxten fixad idag hos frisören, nu känns håret fräscht igen. Höll dock på att somna (som vanligt) i shamponerings stolen av massagen i hårbotten + skön och lätt massage för ryggen i stolen.
Gjorde som sagt ingen drastisk förändring, bara ut växten med det lilla gör så mycket.

När jag kom hem väntade ett litet paket från mammablogg galan med inbjudan, information och några andra småsaker, trevligt! Jag tror det kommer bli en riktigt lyckad kväll och jag kommer vara höggravid då dessutom :-) Vackert med stor mage under klänning tycker jag. Och det där med klänning, ja det får jag ta tag i när det börjar närma sig för jag kommer vara STOR då och att köpa klänning nu är för tidigt

Nu ska jag äta lite sen lunch är så hungrig nu

Jag med folieslingor

Trevlig inbjudan från mammablogg galan damp ner i brevlådan i dag :-)

Postat av: Josefine

´Vad najs med både frisörbesök och en inbjudan på samma dag :)

2009-05-04 @ 16:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: