Bästa starten

Sitter och gäspar framför datorn men tänkte att jag skulle skriva några rader innan jag slocknar för natten. Resan till Norrköping gick bara bra, Elwira började skruva på sig och verka smått rastlös efter ett tag i bilen, mn stannade och bytte blöja och så fick hon en nektarin som jag gav med sked samt vatten och efter det så somnade hon sista timmen i bilen på eftermiddagen.
Väl framme hos mina föräldrar så fick Elwira spatsera lite i gången och visa hur duktig hon är på att gå och sedan gick hon runt i huset på "inspektion" ett tag och var lite reserverad med en stund senare så kände hon sig precis som hemma och var runt och grejjade överallt oxh var hur glad som helst, ja precis som hon alltid är :-) Mitt lilla charmtroll!
Vi åt svenska jordgubbar och gräddglass efter maten och åh SÅ gott det är, jag är helt beroende av jordgubbar just nu, och att få äta svenska för första gången för i år tillsammans med gräddglass var himmelriket!

En av mina bästa vänner var här ett tag nu ikväll och det var så trevligt att prata med henne och ha henne här, vi träffas alldeles för sällan gumman! Som det ser ut nu ska vi förhoppningsvis träffas i början på nästa vecka då hon är ledig, det ser jag verkligen  fram emot, och framförallt att få träffa hennes dotter, se små växer ju och utvecklas så fort så man hinner ju inte med :-)

Nej nu är klockan hundra som en sa till mig en gång när klockan var mycket, så det är dags att  sussa, i morgon är en ny solig dag och jag kanske ÄNTLIGEN får chans att sitta och sola ett tag?

Natti natti!




Postat av: Anna

Sån lyxig liten tös du har! Har precis kört mellan Göteborg och Skåne och efter ca 7 mil var det bara gnäll hela vägen hem. Har du nåt hemligt trick? :)

2009-05-30 @ 22:59:02
URL: http://houseofsra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: