1 Maj

Idag har jag fått en riktigt lång och skön sovmorgon vill jag lova, härligt härligt! Igår på valborgsmässoafton var vi hemma här och åt lite gott och tog det lugnt Jag var så trött igår kväll att jag inte skulle orkat något annat, så det var skönt att bara vara hemma.
Om några år kan vi ta med Elwira för att kolla på någon eld men det är ju ganska sent de tänder brasorna så det får som sagt vänta några år. Minns själv när jag var mindre och vi var iväg och det var rätt mysigt faktiskt :-)

Vi har inte varit ute ännu utan bara myst här hemma och både jag och Elwira har myskläder på oss fortfarande, ibland får man vara lite lat eller hur ;-) ska dock ta en snabbdusch nu och sedan lite lunch bestående av rostbiff & potatissallad *mums!* 
Sedan ska vi passa på att njuta av det härliga vädret resten av dagen och ska nog fira med en glass i solen idag igen.

Härliga 1:a Maj, tänk snart är sommaren här!

Postat av: Linda

Nej inte ännu tyvär =)

2009-05-01 @ 16:34:08
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: