Vår bestyr

Nu känns det verkligen som att våren är på väg! Det är fantastiskt skönt väder ute här och solen skiner! ca sex grader har vi här och solen skiner och värmer skönt. Det är så att jag har lust att gå ut en sväng snart igen. Det är inget innesittar väder idag inte!

Jag och M gjorde ett  ryck här förut med städning och M gjorde även rent hela barnvagnen, så nu ser däcken nästan som nya ut, stor skillnad blev det iallafall. Ny toppklädsel satt han på dessutom, vi båda var trötta på det beiga nu.

M har haft rätt tråkigt här hemma utan oss, och han har varit på IKEA vid två tillfällen, och det mina vänner är kors i taket, för det är knappt så han vill åka dit två gånger per år i vanliga fall :-)
Men nu har han alltså åkt dit av egen vilja och han köpte nytt matsalsbord med plast för 6-10 pers som jag velat haft samt samt ett mindre från samma serie till köket.
Ett nytt skrivbord, bokhylla, hyllor mm köpte han också så han har haft lite att pilla med när jag varit borta :-)
En ny ryamatta till vardagsrummet har han också beställt men från ett annat möbelföretag här i stan som skulle komma den här veckan, spännande!
Så det var ganska bra att vi åkte iväg, för då har M fått rätt mycket gjort som vi bara har låtit dragit ut på tiden ett bra tag nu. Men plötsligt händer det ;-)

Strax ska jag fortsätta röjja lite här, men först en liten paus framför datorn sedan ska jag ut i det härliga vädret igen






Postat av: Therese

Ska bli spännande att se mattan! kram T

2009-03-18 @ 06:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: