På min födelsedag till på köpet

Jag skrev att jag eventuellt skulle åka till Stockholm med M tidigare idag men han hade bokat ett tåg tidigare än vad jag trodde så jag tänkte strunta i att följa med först, men efter han hade gått så ångrade jag mig. Kruxet var bara det att jag satt helt ofixad i myskläder och då gick tåget om 20 min, men jag bokade biljett med sj prio kortet så jag kunde visa upp det på tåget, stoppade lillan i vagnen, slängde på mig kläder och plockade med lillans nödvändigheter och mina egna snabbare än blixten.
Ut genom dörren, på med solbrillorna och så gick/sprang jag hela vägen till tåget (måste sett helt galen ut) väl framme vid tåget stod jag och tröck på knappen så dörren till tåget skulle öppnas- men det öppnades INTE utan TÅGET BÖRJADE SAKTA RULLA IVÄG!! Åh jag var så arg att jag inte hade långt till tårar för all ilska och "på min födelsedag till på köpet!"(ni vet Lotta på Bråkmakaregatan sa ju så)

Så det blev inget Stockholm idag, och M kom hem rätt fort igen och var inte kvar i Stockholm mer än nödvändigt.
Det hade så klart varit trevligt med en dag där och kunde även åkte ett senare tåg, men jag blev så sur på allting så jag struntade helt enkelt i det.
Gick en lång promenad med lillan i solskenet för att avreagera mig lite och sedan hemåt igen. Satt i ett par trevliga samtal idag och när M kom hem åkte vi til ett par köpcentrum och fikade lite och Elwira fick mat.
Fick en grym huvudvärk på eftermiddagen som inte ville ge med sig på ett par timmar men nu har den äntligen släppt.
M hade planerat att gå ut och äta idag men jag mådde ju inget vidare tidigare så vi skjuter upp det till helgen istället.

Över lag så har jag haft en bra födelsedag och M har varit underbar. Det här är min första födelsedag med Elwira hos oss och hon är den bästa gåvan jag kan få.
Hon är verkligen en en riktig liten glädjespridare och är den roligaste lilla varelsen jag vet- Kärlek

Tack för alla gratulationer jag fått idag!


Postat av: Nina

Men vad trist att det blev så just på DIN dag :-( Men du verkar ju haft en bra födelsedag ändå, trots allt.

2009-03-31 @ 21:38:27
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Elin

Åååh vilken otur! Hoppas ändå att du haft en fin dag.

Kram

2009-03-31 @ 22:34:22
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: