Härlig eftermiddag

Idag lämnade jag M och lillan själva för jag har varit iväg idag men kom hem tidigt förmiddag och M mötte upp mig ute i solskenet. Han hade gått en superlång promenad med henne idag och bara haft det mysigt.
Sedan gick vi hem och lillan fick sin förmiddagsgröt men sen så gick vi ut igen, det gäller ju att passa på när man kan vara ute! Inte jättelångt kvar tills jag börjar jobba heller, och då är man ju bara inne hela dagarna.
Ätit årets första glass ute i solen dessutom, det ni det var smaskigt värre! Allt smakar så mycket godare när man äter utomhus dessutom, åh nu längtar jag efter att grilla dessutom!
 
Vi åt middag på stan i dag och efteråt gick vi och handlade och sedan begav vi oss hemåt mätta och belåtna och fyllda med energi, eller jag var det iallafall, nu börjar jag redan bli trött för kvällen :-)

Just nu sitter jag i köket och lillan styr här för fullt och "pratar" en hel massa på sitt språk, hon är för go den där tjejen!

Snart är det dags för en dusch och senare en film i soffan med M, mys!

Postat av: Elin

Mysigt! Vi har också haft riktigt vårväder idag! Så skööönt.

Kram

2009-03-18 @ 20:24:35
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: