M med bågar

I går när vi var hos optiken på visningen av solglasögon så frågade jag M om han inte skulle ta och boka en syn undersökning också, för han har klagat ett tag nu på huvudvärk.
Så idag var han där på undersökning och visst hade han synfel, dock inte så kraftigt- han är inte havblind som en annan :-)
Ett par snygga bågar som han även kikade på igår valdes ut och han passade faktiskt i dom, nu kommer han se riktigt ordentlig ut ;-)

Under tiden gick jag en snabbis på pop men det blev inget köp där och gick därefter och handlade lite till lunchen och godsaker till ikväll.
Gjorde ordning en god sallad här hemma på lunchen, och M blev mer än nöjd för han älskar mina sallader.
Idag är det ingen sol och det blåser rätt mycket så det är inte alls lika varmt som det var igår när det nästan var vindstilla och sol.

Nu är vi hemma  och tar det lungt och jag ska läsa lite bloggar

Ha en fortsatt härlig Fredag!


Postat av: Josefine

Finns många snygga bågar nu till både tjejer och killar. Jag skulle vilja ha nytt par jag med

2009-03-27 @ 14:16:07
Postat av: Crawfoord

Gott med sallad :).. tråkigt med synfelet :/

Men det är skönt att det finns så många snygga bågar att välja mellan nuförtiden :)

2009-03-27 @ 14:26:44
URL: http://www.metrobloggen.se/osc
Postat av: Therese

Hrmf, konstigt gick inte att kommentera i inlägget ovan. Well well. Ja sallad är verkligen så enkelt och gott! Är det Knorr´s dressing du använder som man blandar med vatten och olja? Den brukar iaf. jag använda och tycker superbra om.

Nej jag tror absolut det går att få en tid hos någon frisör i centrum. Jag tycker dock det känns lite bökigt om man ska åka in till centrum igen efter man kommit ut till Sjöbacken(?) Undrar vad som finns därute... Ska försöka kolla upp om det finns någon frisör i närheten där, hade ju varit supersmidigt! Jag vill ev. ha stora lockar och hängande hår eller allt stramt uppsatt som i typ svinrygg, lite beroende på vad jag ska ha på mig...

2009-03-27 @ 14:58:14
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: johanna

Det finns ju inget värre än sånt, usch, vill inte ens tänka på det, så hemskt o stackars barn :( joo precis, o jag skaffar nog barn så fort jag känner att jag träffat rätt man, faktiskt så känner jag mig redo o det känns skönt :) Hur gammal va din dotter nu =) väldigt sööt :)

2009-03-27 @ 15:34:09
URL: http://yyohannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: