I Sthlm

Natten var som vanligt inatt för Elwira sov precis som vanligt, jag la henne strax efter sju på kvällen så det skönt att hon var sig lik i natt.
 Jag gick och la mig direkt efter Let´s dance igår kväll så jag var utvilad i morse vid sju när hon vaknadeI morse åkte jag, mormor, morfar och syster R och Elwira så klart till syrran i Stockholm.
Resan med lillan gick också bra, Elwira sov en stund men sen satt hon och busade med lite leksaker och min sminkväska var riktigt spännande ett bra tag :-)
Dock hittade vi inte hit till systers adress direkt, men så är det alltid när vi åker till Sthlm, virrar alltd bort oss men sen på något sätt hamnar vi rätt tillslut.
Prcis nyligen flyttade dom till den här nya lägenheten och det är verkligen toppen fin och så fräsch.

Idag har dagen gått så himla fort! Har varit extra kul att träffa Viggo så klart, och han fick värsta skrattatacken tidigare när jag busade med han i babysittern, låter ju så sött med babyskratt! T:s sambo filmade dessutom så det ska bli kul att se på sen.
Elwira har varit duktig men lite mammig nu när vi är på väg, men det hör väl till den här åldern. Ett bad fick hon ikväll och det tyckte hon var kul att sitta och plaska så mamma blir blöt är alltid kul ;-)

Nu sover Elwira men jag ar fått gått in ett par gånger och stoppat om henne på nytt, för hon kom inte till ro direkt. Hon har fått låna Viggos spjälsäng som vi sänkte ner så den ska vara säker för henne. Lille Viggo kommer nog få sova i vagnen i natt, men det har han tydligen inget emot :-)

Vi sitter och kollar på melodifestivalen nu, men jag är inte så jätte intreserad egentligen, men det är väl lite bättre bidrag i år än vad det brukar vara?
Nej nu ska jag gå tillbaka och vara social igen, och Viggo skrattar för fullt nu! Sötnosen


Postat av: Mindy

God middag gumman.Hoppas att söta du får en skön söndag..kram på söta dig..

2009-03-15 @ 12:22:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Wojtan

Hej

Jag är inne och läser på din blogg för att veta i vilken kategori jag ska nominera dig till Mammablogg Galan. Ska bli så roligt att träffa massa andra mammor.

Hoppas du heft en trevlig helg.



Wojtan

2009-03-15 @ 16:42:09
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Vicki

Så bra att ni kan dela på föräldraledigheten. Hur gammal är Elwira nu? Vem är Viggo,kusin?



Vicki

2009-03-15 @ 19:56:12
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Sessan ☆

God kväll!!



Här får du ett litet besök av mig som surfar din blogg i syfte att bilda en uppfattning av passande nominerings kategori till Mammablogg Galan!



Skall bli super kul att träffa dig & massa andra mammor i Juli ;D



Ha en strålande vecka

//Sessan





2009-03-15 @ 20:42:20
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Anonym

hej cutie =) ville bara önska en bra start på veckan & glöm inte min tävling =) kram

2009-03-16 @ 06:42:30
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Lina

Låter som du har det mysigt med nära och kära. NJUT =)

2009-03-16 @ 09:19:42
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: