Snart ledig

Idag jobbar jag sista dagen för ett tag och det ska bli så skönt att vara ledig i nästan en vecka vill jag lova! Har jobbat varje dag sedan förra veckan och jag har lite jag ligger efter med och så vill jag vara massor med Elwira.
Vill även passa på att få lite sol på min kropp innan den försvinner! Har inte hunnit legat ute och solat eller åkt och badat sedan det blev så här fint väder, så lite solbränna skulle inte sitta helt fel, hoppas jag får möjlighet till det men det kan bli svårt om M ska jobba....

Sedan är det ju mammagalan i helgen och min klänning har fortfarande inte kommit-panik!! och ett par skor + väska måste jag hinna få tag i dessutom, men viktigast är att klänningen kommer annars får jag ta någon "gammal trasa" som hänger i garderoben...

Nu ska jag gör mig iordning och fixa lite här hemma för att sedan gå till jobbet. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: