Lite i-lands problem avklarade

Har suttit och ringt lite nu på morgonen angående mamma blogg galan och fixat o trixat med lite smådetaljer med tåget och andra små saker angående galan.
En frisör tid har jag dessutom bokat men de hade ingen förens nästa vecka, så jag kommer hinna få ut växten färgad innan galan är.
Har även kollat på skor i dag på nätet, men det är verkligen svårt när jag inte har någon klänning att utgå ifrån än, men jag kanske har hittat en nu som kommer kunna fungera även om den kanske inte är 100% så får det nog bli den, för det är nu jag måste beställa den om jag ska hinna få den levererad...så den måste bara passa.

Ha en bra dag! kramar


Postat av: Mindy

God eftermiddag söta du..Önskar dig en skön sommar dag.kram

2009-06-23 @ 14:41:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hua, jag förstår att du börjar få klänningspankik... Men oroa dig inte, du passar ju i allt :-)



Dom där räkmackorna lät inte fel :-) Sov gott!

2009-06-23 @ 21:43:11
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: