Kalasdags

Idag blir det 1 års kalas för elwira samt fira M + hans systers yngsta son men vädret verkar inte bli vad vi hoppas på, tyvärr. Vi ska grilla och förhoppningsvis regnar det inte så då går det ju men vi kommer nog få sitta inomhus, lite tråkigt men det blir trevligt iallafall.
Jag har dock sovit väldigt dåligt i natt och har huvudvärk nu så jag måste ta en alvedon, för idag får jag bara inte vara dålig!
Ska låssas som att jag är värdens piggaste idag och ignorera huvudvärken och en smygande förkylning, så det så.
tur att det finns smink för nu ser jag något piggare ut iallafall. Elwira är iallafall frisk och glad och det är huvudsaken! lite krasslig får jag helt enkelt vara i morgon :-)

Bilder kommer i kväll då jag är hemma igen och har min dator och kabel till kameran.

Idag blir det en rolig Söndag! Nu ska vi åka Puss & kram!

Postat av: Ingela

Jag hoppas ni får en toppendag och firar Elwira ordentligt! :-)

2009-06-07 @ 09:11:57
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Josefine

Ha en bra dag!



Har inte Elwira redan fyllt år förresten? : )

2009-06-07 @ 12:09:43
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: