Havaianas i metallic


Det var alldeles för varmt ute idag att ha ballerinaskor så de byttes snabbt ut till sandaler och sedan dessa nya flip flops som jag köpte för en tid sedan men det har ju regnat så mycket så det har ju mest blivit gummistövlar sista tiden :-)
Trodde dock dessa skulle vara i "guld" som det stod i produktbeskrivningen men de är mer metallic färgade och färgen heter även metallic på förpackningen.
Hade så klart önskat de varit mer "guldiga" men de är snygga iallafall och det är bara en slit o släng toffla så det gör inte så mycket.
Älskar havaianas och det är den enda flip flopsen som jag använder och är även mina systrar samt M:s systrars favoriter då de både är sköna och håller år efter år. Dessa passar bra i min "samling" :-)

Postat av: Linda Kärrfält

Snygga :)

2009-06-21 @ 20:07:26
URL: http://lindakarrfalt.blogg.se/
Postat av: Rebecka

fina :) SV: jag köpte den på en järn/beslag butik

2009-06-21 @ 21:15:50
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: