En förlängning av helgen

Idag när jag kom till jobbet fick jag gå hem igen, för jag hade nämligen missat skriva i en ändrig på schemat att jag skulle vara ledig idag istället för i morgon, men inte gjorde det mig något för det var sommarvärme ute och jag var på strålande humör och skuttade gladeligen hem igen till M och Elwira som var på väg ut för att äta lunch.
Så vi gick ut och strosade i solen ett tag och sedan gick vi och åt sten ugnsbakad pizza till lunch.
Vi har mestadels varit ute i dag men det har nästan varit för varmt för Elwira trots att vi försökte hålla oss till skuggan men jag har verkligen njutit av värmen i dag, underbart!
En riktig mysig måndag tillsammans blev det och kändes som en förlängning av helgen eftersom jag var ledig och vi bara myst och haft det skönt tillsammans.
Strax ska vi se på film och det blir Watchmen som vi ska se och jag ska äta massa jordgubbar och choklad.
Lovely day!

Postat av: Tess

inte helt fel att kunna gå hem från jobbet igen ;)



jordgubbar, choklad och film- sweet!

2009-06-22 @ 21:26:39
URL: http://leonitanova.blogspot.com
Postat av: Therese

Jag vet inte men jag kanske har blivit kräsen... Jag har faktiskt nästan inte hittat någonting som fallit mig i smaken, vare sig lång eler kort klänning. Alltså, jag har inte letat efter något speciellt men som sagt så har jag inte hittat nåt som klickat. Nu funderar jag på att ta någon klänning jag redan har som jag inte använt förut eller använt någon enstaka gång. Då kommer jag iaf. känna mig finare än om jag bara köper något för sakens skull.

2009-06-23 @ 08:26:15
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: