Eftermiddagen

Efter lunch kom K hit och vi satt ett bra tag och snackade om allt möjligt och Elwira for runt och lekte samtidigt Var kul att bara snacka och det finns ju en hel del att prata om när man inte träffas så ofta, våra munnar gick stup i ett!
Jag slängde ihop en smulpaj med äpple och marsansås strax innan hon kom, och den blev riktigt smarrig faktiskt.
Lite senaste åkte vi in hon, jag och Elwira till stan och var där i nästan 3 timmar, tiden rusade verkligen iväg!
Efter vi kikat runt på det K skulle kolla efter och jag var klar med mitt så mötte vi upp hennes sambo+ dotter och gick och fikade.
Elwira fick sin middag och fick smaka lite från min smoothie som jag beställde,hon ser så söt ut nu när hon kan dricka ur sugrör =)
Det var en bra dag att bara sitta inomhus på förmiddagen och ha det skönt och äta paj med K och sedan strosa runt på stan nu när det är kallare ute samt lite regnigt mellan varven. Jag går aldrig på stan när solen skiner, bara om jag verkligen måste springa och köpa något exempelvis på apoteket som hastigast.

Vi kom hem lagom tid, runt sex tiden och då busade vi lite här hemma, jag duschade Elwira och satte på henne pyjamasen och sedan fick hon kvällsgröten och så var det bara borsta tänderna och sussa kvar. Så prick sju ligger hon i sängen och somnar på två röda. En trött men belåten Elwira på kvällarna.

Mormor och morfar är i Sunne nu så jag och lillan blir själva här i natt, så nu är det extra tyst och lugnt rätt skönt faktiskt.

Kram och hej!

Postat av: Nina

Jag har inte bestämt mig för klänning än, men det lutar åt en lång till kvällen. Det är så SVÅRT! Undrar hur andra tänker? Jaja, det är ju en hel månad kvar än ;-) Ha en fin kväll. Kram!

2009-06-04 @ 21:20:02
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: ullisar

kan Elwira dricka i sugrör? jag har lite försiktigt försökt lära Maali men hon är inte så bra på det. än. ibland får hon i sig, av misstag, och blir gruvligt konfunderad!

2009-06-05 @ 00:16:58
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: