Cityfestival

Kom hem för ett tagsedan efter en riktigt varm dag på jobbet. Är extra mycket folk nu när cityfestivalen dragit i gång i stan och det är marknad och spelningar lite här och där.
Jag tycker det är mysigt med marknad och vädret kan ju inte bli bättre och folk är överallt i hela stan just nu.
Hoppas jag hinner gå en sväng på marknaden och köpa godsaker, mysigt =)

Ikväll blir det lungt och ladda batterierna tills i morgon då jag ska jobba + hela helgen, så tyvärr kommer inte jag få någon bränna, jag får se alla andra vara bruna istället ;-)

M åkte ut till svärföräldrarna och umgicks med nanyn och Elwira hade fullt upp med alla djuren och hon hade inte velat sova på förmiddagen som hon brukar. Skönt för henne att kunna vara där ute i lugnet nu när det är så mycket "liv" och rörelse här i stan, det är inget för hennes ålder. Bättre med naturen och lugnet för henne.

Trevlig kväll!


Postat av: Tess

nu fick du mig sugen på marknadsgodis- inte alls avis! :P

mysigt med marknader och festivaler vid sånt här väder!



jag jobbar oxå fre,lör,sön riktigt segt då man vet alla andra är lediga- men vi får se fram emot nån ledig dag mitt i veckan nästa vecka ist :)

2009-06-25 @ 19:59:02
URL: http://leonitanova.blogspot.com
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vilken värme det har varit idag!! Men man ska ju inte klaga ;-) Ha en fin kväll!

Kram Nina



Ps: Hur går det med klänningen...?

2009-06-25 @ 20:25:31
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: