090608

Snorig dag idag men har försökt ignorerat förkylningen och det har väl gått sådär.. . vill ju inte vara krasslig nu när jag har semester dessutom. Vill så lärt inte vara sjuk när jag jobbar heller, men ni förstår.

Var längesedan en "dagens" la upp så jag ordnade det på eftermiddagen tidigare innan vi gick ut. Invigde mina nya gladiatorsandaler i  skinn från asos, riktigt sköna!
Slappt och enkelt med randig topp och de slitna jeansen idag. Tog mitt flätade hårband som jag virade runt hästsvansen, och vips! så kändes den slarviga tofsen så mycket snyggare :-)


Randig tröja- H&M
Slitna jeans- Gina tricot
"nude" gladiators- asos
Örhängen- KJL
flätat hårband virat runt hästsvansen- asos
Klocka- Diesel
Armband- Littmarck, cocoo.se, one of a kind

Postat av: Nina

Fin och fräsch du är idag! Fast det är ju ju alltid :-) Härliga inlägg du har gjort idag, vad många fina presenter hon fick. Filten med bullar var ju underbar, och dockan också. Min Olle har en likadan, fast en killdocka :-) Ha en fin kväll, kram!

2009-06-08 @ 19:08:52
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Therese

vilken färg har du på ditt hårband? Jag har köpt ljusblond. kram

2009-06-08 @ 22:45:52
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: