Stina Wirsén

Som jag skrev här, så är jag på jakt efter en fin barntavla till lillans rummen det är inte helt lätta att hitta snygga barntavlor men nu har jag hittat ett par som jag faktiskt tycker om.
 Dessa tavlor/tryck är skapade av Stina Wirsén och säljs i kvalitetsramar med glas från Nielsen Design. Dessa måste jag kika på nästa gång jag åker till Nkpg för det fanns ingen återförsäljare här vi bor.

Från Estat

Postat av: matilda

åh jag älskar Stina Wirséns böcker, Mercedes har fem stycken av henne.



visste inte att hon även gjorde barntavlor. men ett tps på en tavla är ju att rama in någon illustration ur din favoritbok när du själv var liten. :) lite biligare men lika int och lite mer personligt.

2009-01-16 @ 20:36:01
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: