Underbara Fredag

Var riktigt trevligt ikväll att vara i väg och äta med M och  det var SÅ gott! åt så mycket att jag nästan rullade från restaurangen och jag är fortfarande så mätt :-)
Var längesedan jag och M var iväg en sväng på egen hand utan Elwira så det kändes lite konstigt men hon var i tryggt förvar med farfar hemma. Hon fick ett nasse gosedjur som hon tyckte om så klart, hon fick till värsta skrik lätet och bara log när farfar gav henne nasse, så sött!

Nu sitter jag uppkrupen i soffan iklädd mjukiskläder och kollar på Lets dance tillsammans med M. Har tänt ett doftljus från yankee candle också som jag bara älskar, är beroende av dessa ljus.Tycker det är så kul att kolla på Magnus s! och det där med stekpannan, äh vadå! det kan väl jag också göra ;-)

I natt kommer jag sova som en prinsessa för idag känner jag mig som en för jag har haft en så skön kväll och M som har varit extra underbar idag. Och Elwira, ja jag finner inga ord, hon är så underbar den lilla tjejen. Jag kan bara säga KÄRLEK och att jag är LYCKLIG.


Postat av: Maria

Kollar på idol? ;)

2009-01-30 @ 21:37:39
Postat av: Erika

Maria: jag skriver alltid idol,förstår inte varför!? hihi men nu har jag ändrat- igen ;-)

2009-01-30 @ 21:50:42
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Anna

haha absolut, klämma stekpannor är inga probs! Han dansade ju knappt bara bar runt på sin tjej.. =)

2009-01-31 @ 01:24:30
URL: http://sagtogjort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: