Odd molly stuk

Paprikastore har har dessa två toppar/tunikor var RIKTIGT snygga, lite Odd Molly stuk över dom. I 100% bomull och ord.pris var 595:- och nu kostar de ynka 249:- på rea, perfekt! Märket heter Monrow
Kan bara inte bestämma mig för vilken jag ska klicka hem, aja båda är snygga så det får bli att blunda och klicka ;-)
Så snygga de skulle vara till dessa svarta eller vita shorts från coola anna  i sommar! Nu blir det jeans och kofta till änsålänge

Glöm inte att jag just nu ger jag mina läsare 10% på ett helt köp på paprikastore - Skriv bara rabattkod chic i kassan.
och FRI FRAKT är det också -superbra
 

Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Ja, dom hade lite Odd Molly-känsla över sig.. riktigt fina! Bra tips! :)

2009-01-11 @ 17:52:57
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag köpte den till vänster med turkos, tack för tipset, kram T

2009-01-12 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: