Hej Fredag

aj aj har värk i min visdomstand i dag, inge skönt alls men går ju tyvärr inte göra så mycket åt eftersom den växer, så det är bara bita ihop och låssas som att det är bra kanske.

Idag är det städning på schemat för hela slanten så det ska bli skönt att få det tråkiga klart så man kan njuta extra mycket av helgen sedan. Fredagsmys blir det här hemma ikväll!

Snart ska vi bege oss ut på promenad här, börjar bli dags att komma ut nu.

Trevlig helg önskar jag!

Postat av: Nina

Aj aj aj, jag brukar ha ont av mina visdomständer 2 ggr om året. Trots att jag är över 30 vill dom liksom aldrig växa färdigt...Konstigt ;-) Ta en värktablett och ha en bra fredagkväll. Själv ska jag ut och partaja :-)

2009-01-30 @ 13:45:52
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas det blir bättre med tanden, jag känner av min egen ibland också. Trevlig helg

2009-01-30 @ 13:49:17
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: