En sjukis

Igår när jag skulle gå o lägga mig kände jag mig inte alls bra, började må illa men tänkte att det bara berodde på att jag var trött. Men icke sa nicke, vaknade uppnån timme elräkningarna efteråt och fick bråttom till toaletten och kräkningarna gick inte att hejda, så vi toaletten har jag bott hela natten och morgonen och har samtidigt haft en jävulsk huvudvärk.
nej det här var verkligen inge roligt alls :-(

Först var det M vid jul som hade den här skiten och sen åkte Elwira på det häromdagen o nu var det alltså min tur, bläää!

Har fått hög feber dessutom och nu måste jag masa mig tillbaka till sängen för här i soffan med laptopen i knät gjorde mig bara illamående igen.....
Skönt att kräkningarna har upphört iaf... men har fått träningsvärk i kroppen och är helt slut och magen känns så som och det mesta är eländigt.

Tack för söt kommentarer, svarar och återkommer när jag mår bättre

Postat av: isabelle

Fy så hemskt! Stackare!!

2009-01-04 @ 22:50:48
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: