Söt o tuff

Det är inte svårt att hitta snygga barnkläder nu, mycket vårnytt som kommer in hela tiden. Något jag letat efter till lillan är ett par shorts,och dessa varianter med mudden i midjan ser riktigt bekväma ut. Coola är de också eftersom de är i baggymodell, passar både till tjej o kille.
Appman har alltid coola tryck på sina kläder som är så snygga och tuffa! denna med bulldoggen är ju urball.
Solbrillorna till barn är från  Vasuma kids och är gjorda för barn mellan 1-4 år, är inte bara snygga utan skyddar också den lilles ögon, på det barnet som vill behålla dom på dvs ;-)
Den underbart söta klänningen från Kik Kids är jag kär i, supersöt med knytbandet.
Elefanten är söt, ekologiskt och rättvisemärkt det kan ju inte bli bättre




Från babyshop

Postat av: Therese

Visst finns det mycket fiiina vårnyheter! Den där klänningen skulle jag också vilja ha till Saga men storlekar jag sett är fortfarane alldeles för stora. Har dock sett två supersnygga tjockare tröjor/jackor från Molo och Kik Kid. Som sagt, finns sååå galet mycket fint till våra små prinsessor:)

2009-02-26 @ 12:31:31
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: maria

Yeyy- Tshirten va ju fruktansvärt häftig! Måste kollas in närmre ;)

2009-02-26 @ 16:03:18
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: