BVC besöket

M gick iväg till BVC med lillan i dag på fm, tanken var att jag skulle följa med men jag kände att det var bättre att stanna hemma och kurera sig, tror inte det skulle varit så uppskattat att komma som en snorig mamma dit heller.

Elwira hade gått upp i vikt och hon följer fortfarande kurvan jättefint, det är alltid lika skönt att ha fått reda på det. och så hade hon växt på längden med.
Efter M och lillan kommit hem så var lillan trött och hon fick ta sin eftermiddags nap och jag och M slocknade strax efteråt i soffan brevid varandra och sov över en timme tills lillan vaknade. Jösses, vi brukar inte somna sådär pladask men vad skönt det var med en extra nap bara sådär mitt på dan.
Jag och M tog tempen tidigare idag och vi båda hade fått feber igen! men jösses, när man tror man är på bättringsvägen...skönt att Elwira är frisk iallafall *peppar peppar*

Aja, i morgon är en ny dag och nu håller ögonlocken på att falla ihop så det är hög tid att sussa nu!

Natti natti!







Postat av: Ingela

Hoppas ni kryar på er och att febern har försvunnit igen!



Ha en fin dag!

2009-02-24 @ 10:58:57
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: