Philip B

Jag använder knappt några hårprodukter till håret men äger tusen, ungefär så är det. Använder lite hårspray ett par gånger i veckan och har kört med leave in produkter- that´s it.
Men nu känns det som mitt hår har börjat blivit lite "immun" mot båda mina leave in produkter från Kerastase, det känns som att håret inte blir lika bra längre.
Philip B:s produkter  har jag länge velat prova men som sagt jag har så mycket att det känns onödigt att köpa sånt man redan har fast i annat märke. 
Men nu är mitt hår i stort behov av något nytt som fungerar, så jag ska klicka hem den här leave in produkten som heter  "Lovin' Leave-In conditioning cream" och hoppas på att den är bra för mitt hår.

Från eleven

Postat av: Linda

Jasså, tog du lite bilder?

Jag tar kort varannan vecka, lite kul att se den växa.Kram

2009-02-17 @ 18:11:38
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: