H&M home

Har spanat in H&M:s home kollektion nu och det finns ju en hel del fina ting! Ett par fina plädar, överkast och alla de snygga kuddarna har jag fallit mest för.
Man måste ju nästan klicka hem något bara för att! Men ett överkast skulle vi behöva så jag funderar nu på ett grått eller vitt, den gråa nyansen ser fin ut och dessutom mer praktiskt än ett vitt överkast, även om jag gillar vitt.
Det blir bättre att kombinera med ett vitt bäddsett faktiskt.
De marin/vita kuddfodralen i sailor och new englend stuk tycker jag jättemycket om och skulle passa fin fint i soffan eller att bädda med i sängen.

Ja mycket fint finns det allt, absolut värt att prova tycker jag och det går ju alltid skicka tillbaka om det inte skulle vara lika fint i verkligheten.





Postat av: Therese

Tack för påminnelsen, nu är ordern lagd! Nu har jag köpt min brudklänning.



puss och kram T

2009-02-19 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: