Backup & Bak

Har precis ätit lunch här hemma och det blev risgrynsgröt med knäckemackor med skinka och senap på, mums så gott! Elwira tyckte också det var gott med mammas gröt ;-)

Igårkväll hjälpte M mig med att föra över mina bilder ifall min dator skulle säga tack och godnatt, så har jag altid en backup. Tänk vilken mardröm om alla mina bilder på Ludwig & Elwira skulle försvinna!
sedan gjorde han även en systemåterställning på datorn och då satte jag igång att koka risgrynsgröt :-)
Gjorde gröten på "havredryck" eftersom jag inte äter mjölk nu men det blev minst lika gott som med riktig mjölk.
Gröten blev ju dessutom nyttigare.
Min dator går mycket snabbare nu + att det är skönt att allt "skit" är rensat.

Idag ska jag nog baka pepparkakor av den köpta degen som legat i kylen rätt länge och väntat nu...får se om det blir några pepparkakor eller om elwira hinner äta upp all deg ;-)

P&K!



Postat av: Therese

ja hemska tanke! kramar

2009-12-19 @ 21:59:17
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: