Kvällen är här

Sådär då då var kvällen här igen då. Har badat de två små, lagat mat och ätit (och sedan sanerat efter Elwira) M badade Elwira och jag kunde sätta mig ner och amma i lugn och ro.
 I vanliga fall så är kvällen rätt så galen här hemma för bägge barnen ska ha mat och uppmärksamhet samtidigt och när jag "går i från" Ludwig så skriker Elwira och "går jag från" Elwira så skriker Ludwig, två sopm är hungriga och trötta precis samtidigt *puh* men när vi är två så går det smidigt, när vi kan ta ett varsit barn. 
Det kan faktiskt vara lite stressigt när jag är själv men jag ska väl vara glad att det inte alltid är kaotiskt, utan det är mest kvällarna som sagt. Vissa dagar går kvällarna smidigare än andra :-)

Nu sitter jag och kikar på bonde söker fru, har inte följt det så bra men kul att kolla på i bland när jag har ro i kroppen att sitta still. gillar verkligen att kolla på Roger som är sådär omedvetet rolig, speciellt när han jämför tjejerna och sin omgivning med djurens beteende hihi! 
oj vad jag skrattade när Måns Möller immiterade honom i hans program cirkus möller för ett tag sedan, kolla HÄR =)  

Trevlig kväll!


Postat av: Josefine, Blåeld

Jag förstår inte hur man hinner med två barn överhvuvidtaget! Tycker att det går i ett och då har jag "bara" Ludvig! . )



Kram!

2009-12-17 @ 20:46:27
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Josefine - Glamourmaman

HEJ SÖTNOS! JA, VISST VAR DET ROLIGT NÄR MÅNS IMMITERADE HONOM JAG HÖLL PÅ ATT SKRATTA SÅ ATT JAG FICK ONT I MAGEN:)



BUMBON ÄR VERKLIGEN EN FAVORIT HÄR HEMMA OCH JAG HOPPAS ATT DET KOMMER ATT BLI DET HOS ER OCKSÅ!

DOCK HAR VI INGEN BRICKA...



HOPPAS ATT DU/NI FÅR EN MYSIG KVÄLL!



MÅNGA KRAMAR JOSEFINE <3

2009-12-17 @ 22:16:11
URL: http://glamourmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: