Godmorgon Fredag!

Godmorgon Fredag!

Är bara jag som sitter uppe just nu, alla de andra sussar sött. Usch det är så trist när det är så svart ute nu, jag vill verkligen att det ska komma snö! Här i stan lägger sig ju dock aldrig snön ordentligt, men det blir betydligt ljusare ändå bara det kommer lite som "fastnar" på hustaken :-) känns inte alls som att det är jul snart, har inte riktigt känt av julstämningen ännu.

På Lördag skulle jag så gärna vilja åka till Norrköping för då har en vän sitt klassiska "julmys" då alla tjejer hjälps åt att baka lussebullar, pepparkakor och annat julgodis och har det allmänt supertrevligt.
Var dessutom jättelängesedan jag träffade en av mina bästa vänner som dessutom är gravid och har inte fått se hennes fina mage ännu :-( Och käraste B vill jag så klart också träffa när jag är där och hennes söta dotter som fyllde 2 år i Onsdags! har inte sett hennes dotter på jättelänge nu och när de är små så händer det ju så otroligt mycket eftersom utvecklingen går i rastande tempo och det är trist att man missar så mycket när man nästan aldrig ses... jag saknar er mina fina vänner därborta...
Men det ser inte så ljust ut för min del att komma iväg för M jobbar och jag hade tänkt att bara åka med Ludwig över en natt, skulle vara trevligt att komma iväg eftersom det händer så sällan men går det inte så går det inte.

Förstår bara inte hur tiden kan gå såhär fort, det är tydligen redan fredag, och jag tycker det vara bara häromdagen som jag satt bänkad i  soffan framför idol med en stor godisskål, oh nu är det redan dags igen- och final dessutom, kul! jag hoppas verkligen Erik vinner, jag tycker han känns mest "idol". Tyckte det var fel att Tove åkte ut förra veckan, låtvalen till henne var orättvisa, de andra fick ju låtar som passade mer eller mindre som handen i handsken till killarna.
En "Idol" tycker jag ska vara ung och fräsch och det tycker jag att erik är- calle är bara en bra röst och så gillar jag inte alls hans gubb look och stil! Nog gnällt om Idol nu ;-)

Nu ska jag passa på att klä på mig lite snabbt innan de andra vaknar.

TREVLIG HELG!


Postat av: sandra

Jag som tycker sorbe är den godaste glassen, nästan :-) Fast det finns inte lika stort utbud av sorbe glass synd nog.. Jag tycker också tiden springer iväg, denna höst har gått väldigt fort! Hoppas ni får en bra fredag! Kram

2009-12-11 @ 08:20:33
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: