God förmiddag nya vecka

I går blev det lite som jag förutspått, eftersom Ludwig fick sova ovanligt mycket igår på eftermiddagen så var det två stora blå som inte ville slockna fram till klockan fyra (!) i natt, så snacka om att jag börjar känna av sömnbristen just nu *gäsp* knappt 3 timmars sömn är ju inte så mycket att hurra för men men.

Idag blir det sista dagarna som elwira kommer vara på förskolan och sedan kommer hon ha jul-ledigt i 3 veckor så jag hade tänkt att få en hel del fix avklarat i veckan medans hon är därborta. Skulle vara skönt att få julklappar och annat fix avklarat.

Idag är det dags för Elwiras förskola att ha luciafirande i en liten kyrka här i stan, ska verkligen bli spännande, det ser jag fram emot idag senare på eftermiddagen :-)

Nu ska jag göra risgrynsgröt som jag är så sugen på =)

Postat av: Stina

Åh, e också sugen på risgrynsgröt. Min minsta Tuva var vaken till halv tolv igår kväll, slutade med att hon grät för att hon var så trött! Lycka till med fixet idag!

2009-12-14 @ 11:15:06
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Postat av: ullisar

sömnbrist... en av dessa saker jag inte ser fram emot...!

2009-12-14 @ 13:27:46
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: