Utan oss

Nu har jag och M varit och lämnat Elwira på förskolan och idag ska hon både äta och sova där utan oss- spännande :-)
Har ingen aning om hon kommer somna i en av vagnarna utomhus, för det är hon ju inte van vid och när hon kommer märka att hon inte är fastspänd så får någon fröknarna att göra *hihi* nejdå, men förmodligen är hon trött vid den tiden så det blir nog inga problem, om inte annat kommer hon vänja sig, det är ju det inskolningen är till för.

Efter vi lämnat henne där gick vi förbi ett bageri och köpte gott bröd med oss hem som vi nyss har fikat på här hemma.
det är så tyst och konstigt att inte höra Elwira, hjärtat som just nu förmodligen är på fruktstunden eller så har dom gått ut på gården nu och leker.
Någon från förskolan skulle ringa senare och tala om hur det går med sömnen och vi ska vara tillbaka igen så vi är där när hon vaknar.

Ha en bra dag!


Postat av: Sandra

Hoppas det går bra! Jag kommer ihåg när Alvin skulle sova där första gången, dom sover på madrasser inne i ett rum och jag trodde aldrig han skulle ligga still men tji fick jag för det gjorde han minsann. Ska nog leta på den turkiska yoghurten med jordgubbssmak för det lät gott!

2009-08-17 @ 10:24:04
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Carolina

Så spännande, hoppas det går bra!

2009-08-17 @ 11:14:21
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: