Slut..

Idag har jag varit helt slut hela dagen, och är så trött. Har nyss klämt i mig en stor tallrik sen middag så nu känns det som magen ska spricka! men det var så gott och hungrig är jag som en varg! Bebisen i magen har sprakat och kört runt som aldrig förr idag hela dagen, det är ju trångt där inne nu!

Ska ta ett bad nu och kanske fixa mina naglar som inte är så fina just nu och sedan bums i säng, en tidig kväll behöver jag känner jag

Kram!

Postat av: Anonym

Då är vi två...

Känns som min mage har vuxit enormt bara idag, som att bebis ligger på tvären eller nåt! Är SÅ stor och så spänd och trött...

Nä, en tidig kväll låter bra - jag följer ditt råd!

Hoppas på en bra dag imorgon!

2009-08-19 @ 20:15:07
Postat av: Tindra

Kul att jobba med kläder :) du har bra smak också :)

2009-08-19 @ 21:31:18
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Hoppas att resten av din kväll blir lugn och fin och att du får pysslat om dig själv. Det behöver man verkligen emellanåt.



Tack för komplimangen, jag ska villigt erkänna att jag tycker min lilla skrutta är söt jag med (partisk... njaaa ;) )



KRAM

2009-08-19 @ 21:57:12
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: