Shoot me...

Är ännu en klen dag idag, tyvärr. Har den här förbaskade huvudvärken som aldrig vill ge med sig och blir bara något bättre eller sämre stundtals, aldrig helt bra.
Är hemma från jobbet för jag känner att jag inte skulle orka stå upp på benen en hel dag just nu. Har jobbat trots huvudvärk sedan förra veckan men nu orkar jag liksom inte "kämpa emot" den mer, bäst att lyssna på kroppen och stanna hemma- även fast det är sjukt tråkigt.

Ringde tidigare i veckan till barnmorska och idag ska jag dit och kolla mina värden och är mitt blodtryck bra så ska jag prova på akupunktur som kanske kan hjälpa? hoppas hoppas...

Nu ska jag masa tillbaka till soffan och ligga där tills jag ska iväg till barnmorskan och äta lite frukt och favoriten just nu- sias jordgubbsglass så känns det lite bättre för stunden

Hoppas ni har en bättre Fredag än vad jag har och att solen skiner hos er också- kram

Postat av: Therese

Hoppas det blir bättre. Jag har kollat med R hon kan hjälpa dig om du kommer hit på söndag. kram

2009-08-28 @ 11:39:08
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Usch då, det är ju inget kul alls. Hoppas glassen piggade upp dig lite och att din huvudvärk släpper.



Kram

2009-08-28 @ 12:03:40
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Carolina

Usch, krya på dig så du kan njuta av helgen! kram

2009-08-28 @ 12:40:24
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: