Molo vinteroverall

Har som hastigast börjat kika lite på vinteroverall till elwira, men liksom här som med regnställen så börjar de flesta, snygga i storlek 80.
Vinteroverall är ingenting som är aktuellt nå förstårs men det kanske kan vara bra att vara ute i god tid, eftersom sådana här saker verkar tendera att ta slut rätt fort när vintern kommer krypande, samma sak när man själv ska köpa vinterjacka och allt försvinner direkt när kylan väl är kommen.
Ytterkläder oavsett märke brukar oftast vara rätt stora i storleken tycker jag. Skulle gärna velat haft något av dessa overaller från MOLO i svart eller rosa, skulle nog satsat på ett svart för då blir det snyggare att komplettera med exempelvis rosa mössa etc till. Men jag kan bara hitta dessa i minsta storlek från 86? och det kommer vara alldeles för stort tyvärr.
det blir förmodligen ett från polarn o pyret, för där finns rätta storleken till lillan, men det hade varit kul att ha någon lite mer "originell" vinteroverall, men huvudsaken är att hon har något som värmer i bra kvalité´


Babyshop


Postat av: emelie&hugo

Jag köpte MOLO vinteroverall till Hugo. Ser ganska stor ut - köpte 86 och Hugo är född mars-08.



Den finns från storlek 80. Här köpte jag min svarta, men nu finns bara röd kvar:

http://rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php?cPath=38&products_id=886

2009-08-03 @ 11:21:17
Postat av: Mamma till 2 små

Molo overallerna börjar fr strl 80! Kolla här:



http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=23817



Jag beställde våra MOLO overaller (2 st i strl 110) för redan ca 2 veckor sedan och redan nu är t.ex. den svarta overallen slut. Köpte en svart och en militärgrön. :-)

2009-08-03 @ 13:41:21
Postat av: Therese

Jag beställde ljuset från amorina.se

Har du något bra tips på webshop annars?



Du har nog så rätt att man bör vara ute i tid för overall. Måste också hitta en riktig sådan och inte bara baby-variant som hon hade förra vintern. Polarns är ju säkert bra men dem känns nästan lite tråkiga eftersom ju nästan alla har dem. Men som sagt, allra viktigast är ju faktiskt kvaliteten.

2009-08-04 @ 09:52:34
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: