Kan själv!

Elwira har fått äta länge nu saker själv med händerna men gröt och yoghurt mm som är lite svårare att äta med händerna har vi fått hjälpa till att mata med, men sedan någon vecka tillbaka så har det nästan varit omöjligt, hon ska göra allt själv fast hon egentligen inte helt kan äta gröt själv ännu, för det är inte mycket som hamnar i munnen då...men övning ger färdighet inte sant :-)
ALLT ska hon göra själv och kan bli super sur om hon inte får som hon vill, ja det märks att hon är äldre nu vårat älskade lilla skatt :-)

Postat av: anne

vilken söt bild :)

2009-08-29 @ 22:35:41
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilken sötis!!!

Och klart att hon kan själv!!! jag har en dotter som nu är 5 och SKA göra som mamma i allt...

så målar jag naglar ska hon, har jag sjal SKA hon ha en osv så har du en bestämnd dam nu kommer du ha en som mig senare ler

Önskar dig en underbar söndag!!

KRAMISAR

2009-08-30 @ 10:32:32
URL: http://sannasegna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: