I´m home

Är hemma från Stockholm nu,det är så skönt att det bara tar en timme dit. Blir en lagom resträcka att åka tycker jag, man hinner inte bli rastlös. Bara skönt att sitta och ta det lungt, läsa lite och kanske mumsa på något gott.
Köpte med mig min favorit muffins från coffe house med hallon och kardemumma och kakdeg på toppen (finns inga godare) och en läskande is te samt en tidning att bläddra i.

När jag kom hem vaknade Elwira och blev helt överlycklig och skrek och skrattade när hon hörde min röst och när jag kom in i hennes rum hoppade hon runt för fullt, slängde iväg girafen (gosedjuret) ett par meter ort i rummet och var helt vild och glad, kände mig minst sagt välkommen att komma hem till min glada tjej :-)
Myste och busade lite men det var faktiskt sovdags för henne så jag blev tvungen att lägga henne igen och så somnade hon om.

Har hunnit myst och prata med M också och ätit te och smörgåsar. Nu ska jag fortsätta kolla igenom bilderna från möhippan och det är en hel del :-) Later!

Postat av: Josefine

gott med muffins, älskr de

2009-08-09 @ 22:40:31
Postat av: Therese

Tack för helgen! oj vad gott! kramar

2009-08-09 @ 22:48:15
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: