Hemkommen!

Hej och hå!

Nu är vi hemkomna från Norrköping och tiden har gått så fort! Vi kom i Fredags men det har varit full aktivitet sedan dess och jag tänkte att jag skulle hinna träffa några vänner, men fick ingen tid för det tyvärr, det var bröllopet som gällde den här gången, och vilket lyckat sådant vill jag lova! Det har varit såå roligt.

Jag är dock helt slut och man skulle kunna tro att jag dansat och festat hela natten lång men vi höll bara igång till halv två på natten ungefär. Jag har/haft huvudvärk (himla irriterande) i fyra dagar nu mer eller mindre så jag har varit rätt så trött men fösökt dölja det så gott jag kunde..

Har inte haft någon möjlighet att blogga för mormor & morfars dator har gått sönder. Ska skriva mer om det underbara bröllopet men nu gäller nattning av Elwira och vi ska fixa (sen) middag åt oss nu

Puss & KRAM


Postat av: Stina

Hoppas ni haft en toppenhelg och att huvudvärken släpper snart. Trevlig kväll!

2009-08-23 @ 19:27:08
URL: http://girle.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hoppas att vi får se bilder när du har piggnat till :-) Kram Nina

2009-08-23 @ 19:45:41
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: